دپو گازوئیل در یک واحد مسکونی/کشف ۲۳۰ دستگاه ضبط صوت قاچاق 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق در یکی از روستا‌های بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۷۷ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از شرکت سوخت و فرآورده‌های نفتی استان و به صورت غیرقانونی دپو شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه تریلی حمل سوخت نیزتوقیف شد.

کشف ۲۳۰ دستگاه ضبط صوت قاچاق 

سرهنگ داودعبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، تعداد ۲۳۰ دستگاه ضبط صوت خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار